Trött...

Gick upp fyra imorse... Härligt! Eller inte...

Hade inventering på jobbet så jag började klockan 06.00. Räkna varor... Vem har kommit på den briljanta idén? Och varför tillverkar man inte stapelbara konservburkar och utdragbara butikshyllor? En fråga jag ställt mig många ggr idag...

Tror **** att jag går på hans lama bortförklaring till varför han inte hört av sig? Tror han inte jag fattar att han blockat mig på msn? Jag är fan inte dum i huvudet! Men varför säger han att han saknar mig och vill ses? Jag blir så trött på karlar... Men samtidigt vill man ju ha en... Ah... Illa...

Lyckades i alla fall ta mig till gymmet idag, efter jobbet. Tog det rätt så lugnt eftersom jag va så trött. Dessutom skulle jag sola och mamma ville inte vänta så länge så jag gick till solariet innan hon va klar. Måste ju få lite färg så man känner sig lite snyggare... Så man inte deppar ihop totalt.

/Linda-kärlekskrank...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback