Sengångare

Är sååå trött... Förstår inte varför... Gick ju och la mig vid 23-tiden igår och klockan ringde vid 07.30 imorse, det är ju ganska hyfsat med sömn, eller? Kanske är förra nattens "äventyr" som satt sina spår... Well well...

Har känt mig som en sengångare hela dagen. Var väl Malin och Madde som gjorde det mesta på grupparbetet, och Johan förstås som redigerar filmen. Kanske blev förlåten när jag lagade lunch till Malin, Madde, Gustav och mig. Är så fint hemma hos Malin och Gustav, e lite avis...

Hela min kropp känns som ett stort blåmärke, är öm precis överallt. Är dock inte blå, och det är ju en himla tur för då hade jag ju sett ut som en stor tjock smurf... Mensvärk har jag oxå... Inte kul. Mensen kan man väl stå ut med men ni killar kan väl ta över PMS:en och värken? Det vore snällt av er tycker jag! Blev inget gym idag på grund av allt det onda. Kanske tar en promenad sen.

Mammas dejt hade tydligen varit lyckad. Hon ska hem till honom ikväll igen. Hmmm... Får snart ta och kolla upp vad det är för någon hon har träffat, han måste ju bli godkänd av mig. ;) Närå, jag är vuxen nu så jag får väl acceptera den hon gillar. Men när jag var yngre skrämde jag iväg ett par stycken karlar...

Nio dagar kvar till konserten! Skönt att man i alla fall har något kul att se fram emot.

Nä, om man skulle ta och knapra lite ipren och sen göra lite nytta, typ städa och diska... Låter väl skoj!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback