Seg

Seeeg... Som en polkagrisdeg...

Gick upp tidigt imorse, fick skjuts av mamma till gymmet. Först va jag helt ensam i gymlokalen, men efter typ tio minuter kom det en massa fjortisar som skulle träna... Måste man inte va sexton för att få gymma? Ok då, de kanske va sexton, men ändå... De va ju helt oseriösa och typ lekte med maskinerna... Jag gjorde klart min kondition sen gick jag. Hoppas det är bättre imorrn...

När jag kom hem hade jag tänkt ta med mig en massa tvätt upp till mammas lägenhet och tvättat ett par maskiner. Men jag var så trött att jag gick och la mig och sov i fem timmar...

Fick ett livstecken från ****, trevligt. Tror han blev sur för messet jag skickade igår. Jag ville ju bara att han skulle säga som det är... Jaja... Inte min förlust.

Pratade med #### på msn, han satt hemma och tyckte synd om sig själv, hade fortfarande ont i näsan, stackarn... Han sa att han va lite avis på mig för att jag blivit så duktig med gymmandet. Jag såg tydligen lite annorlunda ut än när vi sågs sist... Det va roligt att höra. Han babblade på om hur snygg och söt jag är och pratade om kärlek... Till slut var jag ju tvungen att säga något, för jag är ju inte som vissa andra som låtsas tycka om folk... Jag sa att jag inte har några sådana känslor för honom. Han blev nog lite sur... Eller ledsen kanske... Har inte hört något efter det. Vill ju inte såra honom eller så men jag vill inte att han ska tro en massa saker och bli besviken i slutänden...

Ledig imorrn med! Underbart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback