Nattbesök

Usch... Vilken natt...

Skulle precis gå och lägga mig igår när telefonen ringde... Det va ###. Full som ett ägg... "Jag tycker om dig så mycket. Kan inte jag få komma och kramas med dig?" Jag försökte förklara att det inte va en särskilt bra idé, är ju inte intresserad av honom ens... Han blev väl lite sur och la på. Efter en liten stund ringde han upp igen. I telefon kunde jag höra honom be en taxichaufför köra honom till Jakan för 300 kr... Vad skulle jag göra? Jag släppte in honom när han kom... Han grinade nästan, hade bråkat med en kompis som hade knäckt näsbenet på honom... Försökte få honom att sova men han låg bara och svamlade för sig själv. Va rätt skönt när han åkte till sjukhuset vid tiotiden imorse. Jag vill inte ha honom, men han säger att jag e jättesnygg och vill bjuda mig på middag å sånt... Varför är det så? Varför vill de som man inte vill ha ha en?


Blev ingen träning idag. Ankan ringde och frågade om jag ville ta en fika i stan. Hennes kille hade några massagekunder hemma. Nej, han är inte prostituerad eller så, bara massör... :) Så vi gick till Piccino och satt där ett par timmar.


Såg Fredde igår... Fortfarande lika snygg... Han va och handlade på jobbet med Lina och deras dotter. Lite avis e jag faktiskt. Oj vad kär jag va i honom i högstadiet...


Ska nog ge upp det här nu, gå i kloster eller nåt...

Waiting for love...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback