Lördag morgon

Fredagen den 13:e ska ju va en otursdag, som tur va märkte inte jag särskilt mycket av det. Började morgonen med sångsamling med tvååringarna, det var jätteroligt. Fast nu har jag fått gåvisan på hjärnan... Mycket frustrerande...

Hade ännu en bröst-diskussion med en 5-årig flicka... Undrar om man kommer få mer övning i sånt på Lärarhögskolan...

På kvällen skulle ju Sara och jag ses för att köpa Tinas present. Men strax innan jag skulle åka ringde Sara och sa att hon va tvungen att jobba över till åtta. Så jag fick gå bort till centrum och fixa presenten och köpa dricka till Sara.

Tina ringde när jag va på väg hem. Jag fick komma vilken tid som helst idag. Jag sa att jag nog kommer nån timma före de andra och att jag kan hjälpa henne med maten. Det lät bra tyckte hon.

Kollade på tv en stund men det fanns inget att se. Strax före klockan sju stod jag och sneglade på sängen. Funderade på att lägga mig och vila en stund. Just då ringde telefonen. Sara hade fått sluta och ville åka in till stan å ta en öl. Så det va bara att byta om från mysbyxor och knata iväg...

Vi möttes vid Medborgarplatsen och gick till Mest. Va rätt så mycket folk men vi lyckades hitta två sittplatser i baren. Satt där ett par timmar och pratade och kollade på folk. Det va nice. Men shit va kissnödig man blir av öl...


Ledig i fyra dar nu. Så skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback