Läggdags

Imorrn börjar skolan... Yey... ;( Fast mitt studentarbetslag är roligt, om man tar bort Pia... Hon är den konstigaste människan jag någonsin träffat... Vi ska spela in en film till redovisningen imorrn, får väl se hur det går. Gillar inte att bli filmad, men men... Det är väldigt skönt att ha en färdiginspelad film att kunna visa på redovisningen. Kommer dock köra lite muntligt oxå är det tänkt.

#### skrev att han vill ligga bakom min rumpa... Ska man ta det som en komplimang eller? Jag skrev att han e konstig... För det e han...

Pratade med Sara förut. Hon har tydligen hittat en snygg BOX-kille på IKEA. Trevligt! Får se om hon vågar bjuda ut honom eller nåt. Fast han kanske hinner före, om jag känner Sara rätt... Alla gillar Sara.

Nä, om man ska ta och sova då... Så man orkar gå upp och gå till tåget och trängas med en massa människor, härligt!

Va lite deppig förut, men jag känner mig mycket gladare nu, faktiskt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback