Konichiwa Bitches!

Aaaargghhh!!! This fucking life, when the hell will it end?

Är så trött på alla porriga sms från ####... Är inte intresserad. Sen blir han sur när jag inte svarar... J-a idiot!

Igår åkte jag med mamma till Hässelby. Först va vi på alkishaket i Hässelby Gård där hon och hennes vänner brukar ses. Hon skulle lämna V75-raden till de andra. Vi var bara där en liten stund, tack och lov!

Sen åkte vi till mormor och morfar. Min morbror, hans nya kärlek (eller egentligen nygamla) och min kusin var oxå där. Mamma visade de andra bilder på sin kille. Någon frågade hur lång han är och mamma svarade att han är 166 cm lång. "En liten skit alltså", sa mormor då(!). Mormor själv är 165 cm... ;)

Efter en stund kom min moster, hennes man och min lilla älskade kusin och guddotter. Det finns ingen sötare än hon! Tänkte smuggla med mig henne hem, men det hade troligen inte gått obemärkt...

De andra skulle äta middag tillsammans men mamma och jag skulle hem för mamma skulle äta middag med Jorge. Tror mormor blev lite ledsen för att jag inte stannade jag oxå, men jag förklarade för henne att det skulle bli för krångligt att åka hem i så fall och att jag inte har råd med så många bussremsor. Har ju inget busskort just nu och har inte råd med något heller. J-a csn...

Mamma och jag handlade på mitt jobb på vägen hem. Lite senare ringde mamma mig och sa att hon nog hade glömt sin plånbok i kassan. Jag ringde Inger och kollade om den fanns där och det gjorde den.

Gick och la mig tidigt för jag mådde inte bra. Kunde dock inte somna eftersom mina grannar hade "fest". Troligtvis va det väl bara kanske 5-6 middagsgäster + två barn men de lät som typ hundra...

Efter ett tag gick den som hade barnen med sig. "YES!" tänkte jag, men det skulle jag inte gjort. Först började de som va kvar prata jättehögt och sen satte de på nån konstig musik på högsta volym... Fast de lyssnade knappt klart på den låten innan de sista gästerna skulle gå. "ÄNTLIGEN!" Men näää... Nu när bara grannen och hans tjej var kvar då skulle de minsann börja bråka högljutt på typ "arabiska" eller nåt... Yey... Vet inte vad klockan var när jag äntligen somnade.

Skruttan börjar lära sig lite konster, min lilla cirkuskanin... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback