Kallt ute

Va uppe tidigt imorse. Åkte med mamma till Vällingby och gick till gymmet. Var lagom mycket folk, skönt. När jag skulle hem kom jag på att jag inte hade nån bussremsa med mig... Som tur va hade jag lite pengar på mig. Så jag kunde ta mig hem.

Gillar inte gubben som står och delar ut Stockholm City vid t-banan. Han är helt galen och typ kastar sig över en och tvingar en att ta en tidning. Idag höll jag mig på säkert avstånd. Läste min bok på bussen istället.

Och det ska jag fortsätta tillbringa dagen med. Läsa alltså. Ska nog inte gå ut något mer idag. Blåser ju iskallt ute...

Skruttan va helt knäpp igår. Hon gjorde en massa piruetter sen sprang hon tre varv runt soffbordet. Psycho-kanin... ;) Men det är bra att hon börjar bli sitt vanliga jag igen. Hon har ju varit lite loj den senaste tiden, precis som sin matte.

Nä...  Ska nog gå och fixa lite kaffe nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback