Gratiskväll

Oj vad jag har skrattat ikväll! Va och kollade på stand up. Skoj skoj! Och billigt va det oxå. Alldeles gratis för min del! Mamma betalade min biljett som skulle kostat 50 kr och sen råkade tjejen som tog emot biljetterna ge oss varsin drinkbiljett av misstag, så det blev ett gratis glas vin oxå, mycket bra!

Imorse var jag med på "sång, musik och dans" med 4-5 åriga killarna på förskolan. Va nästan som ett träningspass... Men det var roligt. Lilla Sandra blev glad när jag kom imorse, hon ville att jag skulle va med hennes grupp, men jag kände att jag måste vara med Kerstin lite eftersom hon va sjuk hela VFU-veckan innan lovet. Bara imorrn kvar nu, skönt.

Kollade in schemat för nästa kurs, såg rätt så bra ut. Börjar den 25:e, samma dag som konserten. Slutar 16.00 så det blir nog väldigt lagom. Sen tror jag inte det va något mer den veckan, eller jo det va nog nån föreläsning, inte så ansträngande. Har slöjd på schemat... Låter skoj! ;) Hoppas det är det oxå!

Imorrn ska Sara och jag shoppa present till Tina, ingen aning om vad vi ska köpa, men det löser väl sig. Kom på idag att jag glömde bort Tinas födelsedag igår... Pinsamt... Å nu känns det ju bara dumt... Får be om ursäkt på lördag... För då är det fest! Eller vad man nu ska kalla det... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback