Fredag

Kämpar fortfarande med min inlämningsuppgift... Illa... Får väl se till att bli klar med den till söndag. Är ju så himla omotiverad, men måste skriva minst två sidor till.

Hade tvättstugan idag. Oj vad skoj det är, not! Verkar bo otroligt puckade människor i den porten där tvättstugan ligger. Någon hade ställt en tvillingvagn så att man knappt kom ner för trappen, iddi! Hängde upp en massa plagg i torkrummet oxå men de torkade ju inte fast de hängde där i typ två timmar...  Vore kanske bra om fläkten blåste varmluft istället för kalluft...

Jobba imorrn... Helt ok, mest roliga arbetskamrater på lördagar. Efter jobbet ska jag till Korfu och äta med Madde och Malin. Johan skulle träffa sin flickvän för de skulle fira ett visst antal månader tillsammans, kommer inte ihåg hur många. Men vi sa att vi skulle försöka ses alla fyra vid ett senare tillfälle.

Känns inte som att det är fredag idag... Skumt... Är väl för att jag jobbar imorrn och vet att jag måste sitta med uppgiften på söndag. Sen är jag ledig två dar till, härligt! Har pratats om en liten "road trip" på måndag, får väl se om den blir av, vore kul faktiskt.

På onsdag är det introduktion på den nya kursen, sen på kvällen ska Sara och jag ut och äta för att sedan kolla på James Blunt! Ska bli så kul!

Jobbigt att inte veta när csn-pengarna kommer... Vill ha nu! Tur att lönen kommer på onsdag i alla fall. Tror man får lönespecen imorrn, hoppas det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback