Ensam

Ångest... Jobbigt att vara ensam hemma... Finns ju inget att göra...

Sitter och lägger in musik på mp3 spelaren jag fick av mamma... tror jag i alla fall... Vet ju inte riktigt hur man gör. Stackars Jimmy som suttit och lagt in all musik som mamma gillar och så går hon och ger bort spelaren till mig som raderar allt...

Hmmm... går inte så bra det här... Hittade en skiva som tydligen är HANS, väldigt mycket Rally och sånt knas på. Men det fanns två låtar jag vill ha men det går inte att fixa över dem... Ola och potatisarna... hmm... den va länge sen man hörde... ;)

Vill ha nya skivor! Men vad ska man köpa? Robyns skiva vet jag att jag vill ha, men sen då? Jag vill ju ha mer! Illa...

Kan inte Daniel komma tillbaka... Inge roligt här... Vill kramas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback