Ensam

Så frustrerad... Ångest... som vanligt... 

**** är skum... Fager som få är hur gullig som helst men out of my league... Och HAN verkar tydligen ha låtit sin nya flytta in i lägenheten i Midsommarkransen... Hoppas verkligen att jag inte stöter på dem nånstans på stan... Om jag nu skulle göra det hoppas jag att jag ser jävligt bra ut den dagen...

Puckade kunder på jobbet idag... Vi har tydligen ont om 100-lappar på jobbet, en kund handlade för 128 kronor och lämnade fram en 500-lapp. Sen sa hon att hon hade 28 kronor löst, så hon kunde hjälpa mig eftersom hon hade sett lappen om sedelbristen... Skulle jag skratta eller gråta... Jag försökte tala om att det inte hjälpte alls eftersom vi vill HA 100-lappar, inte bli av med dem... Hon sa att det va precis så hon tänkte... Jag orkade verkligen inte säga något mer... Herregud, hur dum får man bli?

Längtar efter någon att mysa med... Vill inte va ensam längre...

/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback