Confused

Förvirrad... Som vanligt... Varför kan inte allt man vill veta stå bokstaverat klart och tydligt på stora skyltar eller nåt... Tycker inte om att inte veta. Är inte så bra att göra för stor sak av det folk säger, eller skriver... Det är lätt att tolka folk på fel sätt. Och då blir det bara pannkaka av alltihop... Guuud vad jag svamlar... Inte va det nån som blev klokare av det där. Hur förklarar man vad man menar utan att säga för mycket?

Kändes helt onödigt att åka till skolan idag... I en och en halv timme satt vi och berättade (varvet runt) om vad som hade hänt på vår VFU. Sen nästan en halvtimme fika. Efter det va det Järfälla-quiz, 9 poäng av 14, inte så bra men det va ju mest på skoj. Sen gick vi igenom målen för kursen, bla bla bla... Och efter det återstod 10 min till 3 boktips och 1 filmtips (om man har varit frånvarande ska man tipsa om en bok eller film eller nåt). Väldigt givande tre timmar, eller inte...

Efter skolan åkte Madde, Malin, Johan, Pia och jag till Jakan och handlade mat. Sen gick vi hem till Malin. Jag skötte matlagningen, som självklart blev väldigt lyckad. ;) Efter mat och fika tog vi bilen till Malins och Johans kyrka. Finns ett lekrum där som vi använde som inspelningsplats. Filminspelningen gick jättebra, det va en del skratt och omtagningar men det var väldigt roligt. Johan fick låna Malins bil och skjutsade hem alla. Väldigt skönt eftersom jag hade blöta skor idag med... Måste nog införskaffa ett par nya som tål vatten...

Ska städa nu. Ser illa ut här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback