Tråkig söndagkväll

Känner mig febrig men har ingen febertermometer att kolla upp det med, kanske bara är trött.

Är inget roligt på tv... Ska väl försöka titta lite mer på frågorna till examinationen innan jag går och lägger mig. Sen har jag måndag eftermiddag och hela tisdagen att göra klart det. Längtar till onsdag kl två, för då är pinan över. Enda risken är väl att man får någon restuppgift, men jag får väl ta det då. Har ju inte mått så bra den senaste tiden.

Förstår inte riktigt hur jag kommit under spotlighten på mulligt. Trodde man va tvungen att skicka ett betal sms för det, och det har jag inte gjort... Kanske blivit något knas.

Får se om jag får träffa Fager i veckan som kommer, om jag blir frisk någon gång. Dessutom kanske det blir en fika med en vän från förr, en vän som troligtvis räddade mitt liv för tre år sedan.

Trött jag e på att hosta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback