söndagkväll

Bläää!

Sitter här i min just nu väldigt sunkiga lägenhet och tycker synd om mig själv. Kallt är det oxå, j-a skit...

Mamma är ok, fick åka från sjukhuset redan ikväll, bra bra.

Vill bara att nån ska hålla om mig, länge, och viska vackra ord i mitt öra... I wish...

Skulle faktiskt vilja plugga lite men jag har ju inga böcker. Hoppas de kommer imorrn.

Imorrn är det förskolan som gäller. Nio till tre hela veckan, skönt! Hoppas bara jag lyckas samla på mig lite bra observationer under veckan. Den här gången har man ju en lite mer bestämd uppgift än förra gången, det känns bra.

Hittade inga skor idag... Men toppen köpte jag!

Ska nog gå en promenad i kylan nu och rensa hjärnan lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback