Måndag, igen...

Fortfarande illa med sömnen... Men men, det löser sig väl, förhoppningsvis...

Idag var det tre timmars seminarium. Kom sex nya personer till klassen, så nu är vi rätt många. Läraren hade fått för sig att hon skulle fotografera oss, blev jättefint... verkligen... Dessutom introducerades vi för examinationsuppgiften i moment 2, hua... Orka...

Ledig imorrn, very nice! Ska möta Ankan i stan klockan ett. Blir väl fika antar jag, och lite shopping. Ska bli kul.

Tjejen som köpte Skruttan har äntligen mejlat. Det verkar gå bra förutom att tjejerna flyger på varandra ibland så att de ryker en del pälstussar. Skruttan käkar till och med morot, det brukar hon inte göra.


Jag känner mig lite frustrerad... Kanske är därför det är så svårt att sova? Men det kanske släpper om jag får en bra dag imorrn... I wish...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback