Kanin till salu...

Skruttan

Har precis lagt in en annons på Blocket... Kan inte ha det såhär längre. Skruttan är understimulerad, eller vad det nu heter...


Märker att hon inte mår bra. Hon behöver mer utrymme och kanske till och med en kaninkompis. Något jag inte har plats för.


Jag vill ju inte sälja henne egentligen men jag vill ju att hon ska få må bra. Så om nån är intresserad så är det bara att höra av sig, priset kan alltid diskuteras...


Shit va jag shoppade igår, skoj skoj! Ska shoppa lite till imorrn har jag tänkt mig, fast bara lite. Vill ha en likadan top som jag köpte igår fast korallfärgad och sen ska jag armbåga mig in på utförsäljningen på Team Sportia och se om jag lyckas hitta några schyssta gympadojjor till ett bra pris. Om det nu finns något kvar, va helt omöjligt att gå in där igår...


Fan vad det är tråkigt att vara ensam...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback