Godkänd

Redan imorse hade jag fått mejl från min lärare. "Underlaget för din muntliga examination är godkänt"... Visste inte riktigt hur det skulle tolkas men tillsammans med Linda och Alexandra kom jag fram till att det borde betyda att jag är godkänd i moment 1, de hade inte hunnit få några mejl än. Linda var för övrigt skitsnygg i håret idag, hade varit och klippt sig och färgat håret i förrgår, lite avis. :)

Höll på att somna under föreläsningen som vår lärare höll i. Hon är lite smårolig och sa själv att hon förstod om nån av oss somnade.

Det var väldigt nära att jag åkte en timma för tidigt till skolan, som tur var kom jag på det i tid. Iofs så kan man ju alltid sätta sig i caféet men just vid tolvtiden är det så himla mycket folk.

När jag kom hem från skolan gjorde jag en god fruktsallad med en massa jordgubbar och kiwi och till och med banan som jag verkar ha lärt mig äta igen. Har svullat jordgubbar de senaste dagarna, så himla gott. Fast de är rätt så smaklösa om man jämför med sommarens Vätö-gubbar från självplocken...

Imorrn blir det säkert lite shopping eftersom jag inte har något särskilt för mig och en massa pengar trillar in på kontot, eller massor är det väl kanske inte, men tillräckligt iaf...

På lördag får jag äntligen träffa Julia igen! Va så länge sen sist. Hennes pappa fyller år så det blir lite kalas, trevligt!

Kollar på curlingfinalen... Tro det eller ej men det är faktiskt rätt spännande. :) Fast varför har tjejlaget gjort en rockvideo tillsammans med Hammerfall? För att distrahera motståndarna eller? Jag bara undrar...

Vill kramas!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback