Försenad

Inte min vecka den här veckan... Missade bussen imorse. Kom en halvtimma försent. Men Bertil va schysst och skrek inte på mig. Han tyckte det va bra att jag ringde och förvarnade.

Dagen gick hyffsat fort trots allt, men jag kände mig rätt så hängig. Kanske hoppar över resan till Gubbängen imorrn, skulle behöva vila. Och jobba med examinationsuppgiften! Hur man nu ska orka det... Fast det vore ju kul att åka till Ankan. Får se hur man mår imorrn.

Fick lägesrapport från Camilla, Skruttan verkar må bra men hon och den andra kaninen behöver nog lite mer tid att lära känna varandra. Enligt Camilla beter de sig som två sura kärringar just nu, de är väl lite skeptiska emot varandra. Är väldigt tomt här hemma...

Kollade på melodifestivalen, herregud va folk i publiken är nördiga... Sitter å vinkar å har sig... Va helt ok låtar, man har ju hört värre. Sen kan man ju fråga sig om vissa av dem skulle platsa i en stor europeisk tävling, men men...

Har en visdomstand på G... Hoppas den sätter sig på plats helt smärtfritt utan att jag behöver ta bort den... Är livrädd för tandläkare... De är nog läskigare än spindlar...


Trött på att va sjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback