Ensam... Som fan...

Det gör så ont! Min lilla Skruttan har åkt till sitt nya hem nu. Jag är helt förstörd... Borde kanske inte sålt henne... Men nu får hon en kompis hon kan leka med. Camilla ska mejla och tala om hur det går och skicka bilder. Om kaninerna inte går ihop ska jag ta tillbaka Skruttan, får väl se hur det går...

Har varit i skolan idag, naturverkstad. Kollade på knoppar (trädknoppar) i mikroskop sen skulle jag göra en knopp i lera, höll på hur länge som helst innan jag nästan gav upp och lät den bli som den blev... Va rätt missnöjd till en början, tills vi kom på att Lindas knopp såg ut som en snopp! Hon hade tydligen tänkt på något helt annat när hon höll på med leran... ;)

Jobba imorrn... J-a helvete...

Ursäkta att jag svär så j-a mycket, mår inte så bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback