Dumma grannar...

Mina grannar är helt störda! Inatt ca 00.30, när jag äntligen höll på att somna, började de spika upp grejer på sin vägg... De skulle nog båda behöva varsin hjärntransplantation, för de de har nu verkar ju inte funka överhuvudtaget... Dessutom skriker de på varandra dagligen... 

 Är så ensamt å tråkigt här... Har jätteont i halsen å så börjar jag blöda näsblod varje gång jag snyter mig... Det är synd om mig... ;(

Men imorrn är det skola igen. Måste ta mig dit för vi ska ha naturverkstad å den får man inte missa. Skönt med sovmorgon, börjar ett.

Skulle ju träffa HONOM imorrn så att HAN kunde få sina fiskegrejer som stått i mitt förråd i snart ett halvår, men eftersom HAN har sån bacillskräck så blir det inte så. Jag messade och skrev att HAN kunde höra av sig när HAN skaffat en sån där gul skyddsdräkt som de har i filmen "Outbreak"... Herregud... "Jag vill inte bli sjuk nu när jag ska va ledig..." Det är ju inte precis så att jag tänkt slicka HONOM i ansiktet eller nåt sånt...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback