Alla hjärtans dag... utom mitt...

Jag har ingen röst... Den har försvunnit nästan helt... Ganska skönt faktiskt, då behöver jag ju inte säga nåt i skolan idag, vi ska ju prata om vår VFU. Jag kanske får spela upp mina observationer, som charader lixom. ;) Undrar hur det ska gå på jobbet imorrn om jag inte kan prata... Pensionärerna blir ju skitförbannade om man inte pratar så de hör... Ibland skulle man behöva en megafon...

Kom en jättetrevlig elräkning igår. Den var på -423,85 kr! Väldigt skönt. Är så trött på alla räkningar som dyker upp i tid och otid.

Dum dag det här, när man inte har nån. Men den e ju egentligen bara påhittad så jag borde inte bry mig, men det gör jag ju... lite... Ska tröstshoppa på vägen hem från skolan... När man gick i högstadiet köpte alla tjejer i klassen rosor till varandra, det va schysst, så fick vi alla bli lite glada.

Ville prata med nån på msn, men det va ingen där, å den som va där försvann jättesnabbt... Kanske upptagen, med plugg å inredning...

Skulle helst gå och lägga mig igen och gömma mig under mitt gröna täcke. Men nu börjar det bli dags att åka till skolan, yey........... 

Stora smaskiga geléhjärtan till alla som läser min blogg! Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Nella

Jag håller med, visst är det lite deppigt att vara singel och ensam på alla hjärtans dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback