......

Ja... Jag kan ju inte precis påstå att dagen blev bättre allteftersom den gick... Började ju med sömnbrist, illamående och kräkningar...

På väg till kyrkan (där vi träffas på våra basgruppsdagar) halkade jag och åkte i backen... Tur att man e mjuk... ;)

Mådde illa hela dagen. Hungrig var jag också när vi började, hade ju inte vågat äta något efter kräkningarna. Men vi fick fika med mackor ganska snart, nice. Pensionärerna är så gulliga som springer runt och servar oss.

För en gångs skull var dagen intressant, en lärare tog upp en massa olika dilemman man kan ställas inför. Åt lunch på japanska restaurangen bredvid tillsammans med Fanny, Camilla & co. Det va kul, men de är väldigt tajta i sin SA-grupp. E bara jag och Johan kvar i vår...

Mamma skjutsade mig till jobbet. Var inte motiverad överhuvudtaget. Var rätt så jobbigt att ha nedsatta röstresurser i kassan. En tant va skitjobbig å sa "va?" hela tiden... Kunden efter tyckte nog lite synd om mig, hon tittade medlidande på mig å sa "krya på dig". Nån timma före stängning fick jag en hostattack som inte ville gå över. Tårarna började rinna och kunderna tittade skumt på mig. Fick säga åt Lisa, som plockade korgar, att sätta sig så jag kunde springa iväg och dricka vatten.

Får ångest när jag tänker på att Skruttan kanske flyttar på fredag... Min lilla fluffiga söta bebis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback