.....

Bläää! Vilken seg dag!

När jag kom till skolan hittade jag Alexandra och Britt-Marie i "pianohallen". Sen kom Cissi och Linda också. Vi gick bort till salen där vi skulle va, då kom en kvinna och sa att vår lärare va sjuk men att vi skulle göra som planerat, alltså prata om vår vfu-vecka. Så det gjorde vi. Väldigt skönt, speciellt eftersom vi va halvklass (8 pers). Jag satt tyst hela tiden eftersom jag inte kan prata. Så när jag väl öppnade munnen började Carola och Carro gapskratta. "Jasså, va det därför du satt så tyst!" Men det gick rätt så bra ändå.

När jag satt på pendeln hem ringde en tjej på mobilen och frågade om Skruttan fanns kvar. Hon ska kanske komma och titta på henne nästa vecka. Jag får lite ångest... Men samtidigt är det väl det bästa, att hon får det bra...

Va in på Lindex å köpte bh:n jag provade igår. Måste ju tröstshoppa lite när man inte har nån att dela dagen med... Iofs så shoppade jag igår också... Jaja... Kul är det!

På vägen hem från centrum köpte jag lite godis å en Järfälla-kebab, mera tröst!

När jag kom hem slet Skruttan åt sig en violgroda ur godispåsen och sprang in i buren med den. Lyckligtvis hann jag rädda större delen av den, annars blir hon nog rätt dålig i magen...

Ska nog försöka gå en promenad innan Desperate Housewifes börjar, fast jag har egentligen inte så stor lust.

Imorrn är det basgruppsdag, heeela dan... Urk... Sen jobba efter det, herregud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback