Tisdag

Ahhh, näst sista dagen på vfu:n imorrn! Skööönt! Och imorrn kommer mamma och hämtar mig redan strax före ett. Vi ska hem till Lena, som fyller 40, och hjälpa henne med lite förberedelser. Sen ska vi till Julias förskola och titta på luciatåg! Mysigt! Efter det blir det fest hemma hos Lena och Jonas, trevligt!

Å igår var det julbord med jobbet. Det var roligt. Vi var fyra från Nacka och sex från Barkarby. Maten var väldigt god, själva placeringen av buffén kunde ju gärna fått varit lite annorlunda, men det var helt ok ändå. När vi skulle gå och hämta mat andra gången var det en lång kö framför oss. Vi stod och klurade på hur vi skulle kunna lösa detta problem. Efter en stund rusade Sandra uppför trappan (förbi kön...!) med Rebecka efter sig. Det var bara att hänga på... Såna är vi på mitt jobb... Haha!

Kollade på "Ugly Betty" nyss, mycket bra! Såg bilder på hur hon brukar se ut i vanliga fall, väldigt söt, precis som jag anade! :)

Hoppas jag får sova inatt, har nästan inte sovit något alls de senaste nätterna... trött...

Inte långt kvar nu... Snart kommer tomten... ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback