Så!

Sådär ja! Nu är Tilda anmäld till Expressens tävling Miss lussekatt 2006! ;)

Sitter och väntar på att "Ugly Betty" ska börja, och sen "Grey's Anatomy", tisdagens höjdpunkter (förutom alla gulliga samtal från Daniel... (; )

Stressade iväg till förskolan imorse, trött och illamående. Dagen gick bra, och fort. Den nya flickan låter mig trösta henne när hon är ledsen. Det är så mysigt när hon håller på med mitt hår. ;)

När jag skulle hem ringde mamma. Hon kom och hämtade mig sen åkte vi förbi här och hämtade tvätt och åkte hem till henne. Jag hade inga rena underkläder så det var väldigt bra att jag fick tvätta lite. Åt middag där oxå. Mkt bra.

Kommentarer
Postat av: Daniel!

Hej älskling, du...om du undrar varför jag inte ringt i dag så är jag på skolan, utan laddare och i en väldigt instängd verkstad...ringer så fort jag kommit hem!MASSA Pussar, DIN Daniel

2006-12-06 @ 18:39:46
Postat av: Daniel

Hej igen babe..kan du lova mig en sak? Hjälp mig med min dygnsrytm..den är brutalt fuckad, saknar dig gumman, du finns i mina tankar hela tiden, massa pussar din grabb!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback