Lördagkväll

"Please be for real..."

Någon blev väldigt glad när jag kom hem idag. Redan i trapphuset hörde jag Tilda jama högt uppe i lägenheten. Tror hon hörde att det var jag som kom. Hon har även nu lärt sig att lyfta på locket på korgen i badrummet... har ju flyttat topsen dit eftersom de inte låg säkra i badrumsskåpet... Ja, vad ska man säga... hon är väl en cirkuskatt...

Var rätt så mycket att göra på jobbet idag, det gick lite i vågor. Tiden gick dock förvånansvärt långsamt. Var skönt att vara tre istället för två iaf.

Efter jobbet åkte jag hem till Ida och Niklas och åt god middag. Tittade på en massa kort från bröllopet oxå, skoj skoj!

När jag kom till Jakan nu på kvällen låg den döda råttan fortfarande kvar... Uäck!

Imorrn är det jobb och sen har jag en del tid att fördriva... Sara slutar lite senare än mig. Är tydligen insläpp på Debaser 20.00. Vi tänkte gå och äta något innan. Nerina börjar spela 21.30 tror jag. Shit vad pigg man kommer va på måndag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback