Knasig söndag

My God... vilken dag det var igår.

Åkte till jobbet i god tid på morgonen. Gick till konsum för att handla lunch och frukost, var jättehungrig. När jag stod i kassan upptäckte jag att jag hade glömt plånboken hemma... väldigt pinsamt... Gick tillbaka med alla varorna och sen var det bara att gå ner till jobbet tomhänt. Mycket frustrerande.

Ringde ju mamma det första jag gjorde när jag har problem, spelar ingen roll vad det gäller, jag ringer alltid henne oavsett om det är något hon kan lösa eller inte. Jorge lovade att komma bort till Nacka med min plånbok, så himla snällt!

Det var bara lite mer kunder än vanligt i butiken så dagen gick bra. Dock var jag otroligt trött. En knäpp grej var att när jag skulle köpa lunch och hade jacka på mig och skulle gå ut ur butiken kom det ändå fram kunder till mig och frågade saker, herreguuud!

Efter jobbet (jobbade över en kvart...) åkte jag in till stan och gick ett ärende åt Sara, hon ville ha en mascara. Lite senare möttes vi upp vid Medis. Vi gick till Mest och åt god hamburgare och drack öl. Efter ett tag tog vi fram biljetterna och kollade på dem. Förvirring uppstod, vilken Debaser var det vi skulle till? Sara ringde Tina som kollade på nätet, det stod Slussen, men det stod oxå att konserten var inställd... Det var ju tur att vi fick veta det då... Kändes väldigt snopet... Vi hade precis betalat notan men beställde nu in två öl till och beklagade oss för servitören. Han tyckte synd om oss och bjöd på pepparkakor! ;) Pepparkakor och öl... hmmm... inte den godaste kombinationen, men men...

Skulle ju spela in One tree hill igår... tänkte dock inte på att jag fortfarande inte ställt om klockan på videon... ;( så det blidde inget! Dåligt! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vilken jobbig dag! Jag hatar när det blir så, man vill bara gå hem och lägga sig!

2006-12-04 @ 19:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback