Fredag

Jaaa! Markus vann Idol! ;) Bra bra!

Höll på att krevera på förskolan idag... Hua... Fick va med på ett lite tjafsigt reflektionsmöte med personalen på avdelningen där jag är. Jag satt mest och skrattade åt hur elaka de lät när de pratade med varandra... Sen var det lunch... Do I have to say more? Herregud... Fast samlingen var iaf rolig, en liten flicka var världens gladaste när hon fick ha tomteluva på sig. ;)

Helt ok på jobbet. Ny röd tröja fick jag oxå, gillar den mycket bättre än den lila... Hade ett par skumma kunder... En frågade efter kräftbestick... i december? Stängningen blev lite jobbig, missade min buss, som tur är går det flera strax efteråt, dessutom hade jag väldigt trevligt sällskap i mobilen... Me like! Daniel asså... ;)

Nä, nu får jag snart gå och lägga mig. Ska ju jobba imorrn, slipper iaf både öppna och stänga. Efter jobbet ska jag hem till Ida och Niklas på middag, trevligt värre. På söndag öppnar jag men slipper stänga, och sen ska jag ju på konsert med Sara! Måste nog lägga fram biljetterna så jag inte glömmer dem då.

Just det, såg att det skulle va "One Tree Hill" på femman på söndag, är det nya eller gamla avsnitt? Är det nya måste jag spela in! Tragiskt ja, men så är det...

Kommentarer
Postat av: Cissi

nya avsnitt it is.. Så ladda videon!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback