Bull-bak

Idag har jag varit ledig! Så underbart!

Annika kom hit vid ett. Vi åt god lunch på Tasty's och sen handlade vi innan vi gick hem till mig. Resten av dagen ägnades åt bullbakande. Vi bakade en sats vanliga lussebullar och en sats specialare. Det gick hur bra som helst, och goda blev de oxå! ;) Vi hade egentligen tänkt möta upp Cissi och Lollo inne i stan och gå på Street men det hanns inte med.

Saffransbullar

Lussebullar

Jobbar imorrn... Hela långa dagen... Men det går fort nu! Snart är det julafton!


Kommentarer
Postat av: Annika

Åh, det ser riktigt mysigt och juligt ut! :) Jag är fortfarande proppad.. Tror faktiskt jag åt lite för mkt, på riktigt! Ska kolla det där med Street nu. Kram

2006-12-18 @ 21:20:45
Postat av: Annika

Hej igen! Har kollat och Street har julmarknad även på onsdag.. Så jag ska höra med Erica först så får vi se vad som händer. Kram!

2006-12-18 @ 21:32:33
Postat av: Daniel!

Spara nåra åt mig nu gumman, massa pussar!/Din Daniel

2006-12-18 @ 22:03:03
Postat av: Cissi

I spy -> lite mer brännda bullar underst, haha. Kan de vara fr första plåten måntro? mwahaha..
Ska åka in till skolan nu snart. Hör av dig om du har vägarna förbi! puss

Postat av: Linda

Njae... Brända blev de väl inte. Det var lite ojämn värme i min ugn så de som var längst in blev klara lite snabbare än de närmast luckan. Men det blev bra ändå. ;)

Skolan? Hua... Hemska tanke... Men imorrn kanske...

Puss

2006-12-19 @ 09:07:08
Postat av: lindalo

mumss det ser riktigt trevligt ut.
själv e jag mitt upp i flytten det tar tid att packa allt....

2006-12-19 @ 14:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback