Bilresa

Sitter och väntar på Daniel. Vi ska åka till hans mamma. Han ringde nyss, mycket frustrerad över att det tar sån j-a tid att åka hem till mig... Han brukar ju åka bil i vanliga fall, MYCKET smidigare. Men eftersom vi ska ta mammas bil till Örebro blev det ju så att han får åka kommunalt hit. Stackarn... ;)

Ska bli kul med en liten resa. Snart väntar ju helgen med jobb... Lär va mycket reklamationer och sen alla reavaror oxå... På nyheterna idag sa de att man har större chans att få som man vill när man reklamerar något om man är arg och höjer rösten än om man är lugn och trevlig... Härligt... Hoppas inte hela svenska folket anammar detta nu... Hua...

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej hjärtat!
Hoppas ni har det mysigt hos dannes mor.
Hör av dig när du är hemma igen så vi kan klämma in en fika. Ett absolut måste! *ler*
pussar & kramar

Postat av: Ida

Hejhopp!Hoppas du hade en trevlig jul och härlig bilresa med Danne. Ska vi ses nästa vecka?TjingPling Kram

2006-12-29 @ 09:41:28
Postat av: Tinis

jahapp då kommer jag och säger samma sak, Vill du fika nästa vecka? Blir mycket att planera in...
kramiz

2006-12-29 @ 11:56:12
Postat av: Annika

Ja, en kompis för varje dag kanske? Känner du dig populär nu?! :) Kram

2006-12-29 @ 18:35:47
Postat av: Linda

Ujuj... Det va värst! ;) Tur att jag bara jobbar en dag nästa vecka då. Haha! Ska försöka hinna träffa er allihop!

Puss puss

2006-12-29 @ 21:22:24
Postat av: Cissi

Men du ser att jag skrev först va?.. så jag får tjinga första tiden *ler*

2006-12-29 @ 21:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback