4 dagar kvar

Uhh... Ledig dag idag. Skönt värre... Solen är redan på väg ner och jag har inte gjort så mycket annat än ätit frukost...

Har slagit in några julklappar oxå. Är inte det lättaste då min presentsnöreätande katt gärna håller sig framme. Hon tror att presentsnöre är godis...

Hade fått en julhälsning i min studentmail från världens sötaste bebis Gabriel och hans mamma. Väldigt glad blev jag! ;)

Gabbe


Funderar på om man ska ge sig på att fixa lite julgodis. Orkar man? Men det är ju kul! Och så blir mormor glad! Ja, det måste jag göra. På en gång! ;)


Kommentarer
Postat av: ida

Är klar med alla julklappar så jag ska försöka undvika alla slags folkmassor i gallerior fram till julafton.På fredag ska vi hem till pappa och baka pepparkakshus. Eller asså, Alexander och alla andra barn ska baka. Jag ska titta på:) Men då får vi försöka ses nästa vecka då?TjingPling

2006-12-20 @ 16:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback