Uttråkad, som fan...

Uttråkad... som fan... Men har ändå ingen energi till att ta mig för något vettigt...

Varför bor jag i världens ände? Mkt dåligt... Satt och klurade på om jag skulle åka och kolla på den där lägenheten i Solberga men när jag kollade på pappret såg jag att visningen börjar om en halvtimma. Jaja, lika bra det, hyran var ju en tusenlapp mer än nu, fast å andra sidan är den lägenheten mer än dubbelt så stor som den här... Låg ändå på plats 32...


Jag får väl förbli blek då, j-a sol... skiner ju bara när man jobbar...


Hoppas det inte blir regn imorrn. Ska ju till Skansen och kolla på Laleh. Man kanske borde införskaffa en regnponcho för säkerhets skull. Köpte ju en för typ 20 kr när vi skulle på Gyllene Tider för några år sen, den kom lyckligtvis aldrig till användning, vet inte vart den är längre, blev nog kvar i Midsommarkransen.


Gaaahhh!!! Jag dööör av tristess...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback