Tjofadderittan lej!

Killen i butiken över gatan bjöd mig på en krona idag, schysst! ;) Handla för 31 kr, gav 40 och fick 10 tillbaka. Han hade nog ingen växel... Men glassen jag köpte var inte särskilt god... Inget är särskilt gott längre...

Drömde mardröm inatt... Drömde att skolan började och att Pia var tillbaka(!)... Värsta läskigt ju... Och alla andra i min grupp har ju slutat (förutom Johan då, men i drömmen hade nog han oxå slutat) så jag var ju tvungen att prata med henne för hon började gråta när jag försökte ignorera henne... Hua, vilken hemsk dröm...

Jobbar extra imorrn, segt... Fast det var rätt kort dag, 11.30-18.00, helt ok antar jag...

Har solat idag, solarium... Inte särskilt bra, nä jag vet, men jag mår mycket bättre av lite färg på huden... Dessutom vill jag kunna känna mig lite fin på Idas bröllop istället för att sitta och deppa i ett hörn... Skulle iofs behöva fettsuga bort typ 15 kilo oxå, men men... Om man blundar riktigt hårt och önskar så kanske de försvinner... Yeah, right...

Måste ta itu med att leta reda på byxor, skor och ett linne till bröllopet. Inte så långt kvar nu ju. Måste ju ha ett linne under tunikan annars finns risken att jag visar brösten för hela sällskapet, vilket jag helst undviker... Får väl bli stan på onsdag då.

"Jag dricker glögg med balkongdörren öppen inatt, jag är så trött på alla mail och koder. Jag vill ha dig här på riktigt inatt och suga liv i din halspulsåder..." (Lars Winnerbäck)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback