Tjafs

Vilket tjafs det var idag om studentarbetslagen... herregud... Men! Vi gick segrande ur striden! Moahahaha! ;)

Var på studiebesök på barnboksinstitutet på eftermiddagen. Det var väldigt intressant men det kändes samtidigt väldigt stressande att sitta där när man visste hur mycket man hade att göra... Har iaf lyckats läsa en hel del. Den här boken verkar inte lika svårläst som vissa andra, thank God! Tilda lät mig dock inte läsa klart för hon ville så gärna ligga och mysa på min mage. ;)

Imorrn ska Ica-Cissi köpa lite böcker av mig, värsta bra! Och! Imorrn är det, om jag nu inte missuppfattat det hela, 10% rabatt på h&m! Ska nog kolla efter den där fina koftan jag såg i Kista förra veckan.

Längtar till csn-pengarna kommer! I've got BIG plans! ;) Hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback