Städdag

Städar... Inte så jättekul, men fint blir det ju...

Väntar på material men det går för segt, tror inte jag hinner bli klar i tid, vilket är väldigt synd.

Imorrn ska mamma och jag på bomässan, kan va intressant, hoppas på lite inredning. Sen har Daniel sagt att han ska komma på kvällen, jag tror det när jag ser det... ;P

Inte många dar kvar nu innan lördag. Måste klacka om mina skor och ta reda på exakt vart den där frisören ligger, ska ju möta upp Ida där på lördag är det tänkt. Sen tror jag inte det är så mycket mer jag måste fixa förutom att se till att man har med sig allt viktigt på lördag, typ plånbok, mobil, present, kofta, kamera etc. Ska nog gå bra. Kul ska det bli!

Kommentarer
Postat av: Ida

Njae...en sak till är nog bra om du fixar. En var sin pastasallad el macka som du tar med dig är nog smart. Vi behöver nog båda få i oss nåt till lunch! Vi måste även bestämma tid när du ska komma...Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback