Städad lägenhet och betalda räkningar...

41669-6


"Sätt dig, andas ut, slappna av..." sjöng Jocke Berg när jag städade min lilla lägenhet igår. "Lessen Jocke men jag måste städa, det ser du väl...?" sa jag då. "Lägg dig ner, andas ut, ta det lugnt..." svarade han då... Ha ha! För den som inte fatta så lyssnade jag på Kent, "Längtan skala 3:1"... Mycket bra, I like! :) Såhär fint blev det iaf! ;)

Shit vad trött man är... Kunde ju inte sova igår, mycket jobbigt...

Ringde till det där företaget som skickat ut räkningarna som jag redan betalat. "Kan du skicka betalningsbevis?" Herregud! Ska det bli sånt j-a krångel för att de är så inkompetenta? Idioter säger jag!

Nä, ska fixa mig iordning nu och sen möta upp Ida i stan.

41669-7

Här e mitt nya halsband förresten. :) Fint va?


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej igen!
Nu är ja hemma hos tina en sväng. Hoppas kläningen blir fin sen då. Men nu har du ju Johns nr så du kan ju faktiskt ringa honom om du vill. Själv blev det inge henrik igår ja sommnade med alla kläder på strax efter ja kommit hem från j & h och vaknade vid 6 på morgonen! Fast ja sommnade om ha ha.
Vi hörs Puss puss!

2006-08-09 @ 13:50:31
Postat av: Sara

Hej igen!
Nu fattar ja inte vad du menar ang John? vadå varför skulle han ha ditt nr? eh för att han kanske ville träffa dig igen? Ja ja. Jag e fortfarande hos tina vi har precis ätit Tacos de va mummigt jätte länge sen jag åt det! Och imorgon är det bara jobb jobb hela jävla dagen!
Puss puss

2006-08-09 @ 18:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback