Sömn... vore trevligt...

Kan inte sova... Urjobbigt... Jag som har bytt till nya fina sängkläder i satin som jag trodde skulle göra att man sov som en prinsessa, men icke.

Springer runt lite konstigt folk här på baksidan... Var en tant som stack ut huvudet genom fönstret för en stund sen och sa åt dem att gå hem. Men när jag kollade ut nyss såg jag en tjej gå runt i regnet.

Varför lämnade han filmen här och sa "Jag tar den nästa gång." om han nu inte vill att det ska bli en nästa gång? Jag bara undrar... Måste fråga imorrn, så jag vet. Varför är det så svårt att va rak? Eller är det jag som är nojig? Kanske både och?

Har ingen lust alls att jobba imorrn. Speciellt inte nu när jag inte kan somna... Men man måste ju ställa upp när de behöver folk som kan hoppa in, annars gör man sig nog impopulär rätt så fort.


Kommentarer
Postat av: tina pina

Hello bruden när kommer du hem till mig och kikar på kläder då?

2006-08-15 @ 13:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback