Skolstart

Skulle bloggat tidigare men Tilda gillar att ligga på tangentbordet...

Jaha, då var man tillbaka i skolan igen... Lots and lots of läsning... Ser jag verkligen fram emot... verkligen...

Jag, Linda och Cissi möttes två timmar innan skolan och gick och fikade på Fix, nostalgitripp! :)

Shoppade en massa grejer till Tilda idag. Leksaker, klösbräda, sele, koppel och en spade till kattlådan blev det. Hon var inte så förtjust i selen så jag tänkte att man kanske kan ta på den ett par minuter lite då och då så hon vänjer sig, får se om det funkar. Det var rätt kul när jag plockade ur klösbrädan ur förpackningen för man fick med en påse kattmynta oxå och det luktade väl redan kattmynta om den för Tilda blev helt galen och började klösa och gnugga sig mot den. ;)

Imorrn börjar jag 9.00... Känns ju hemskt... Inte van vid tidiga mornar... Lat som jag e. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback