Shoppat!

Yes! Idag har det shoppats! Gick ju toksmidigt ju! Annika och jag var helt chockade.

Först gick vi till Scorett, Vagabond, Din Sko och Nilson där under Gallerian. Fanns ingenting, höstskorna börjar ju komma nu... Då gick vi till Skopunkten, hittade ett par jättefina enkla skor med klack typ pumps, 249 kr, hur bra som helst! Ska dock införskaffa lite plåster och sån där "partyfeet" innan den 26:e, kan behövas med mina fötter...

Sen gick vi till två Indiska-butiker för att kolla efter byxor, hittade inget. Gick och lunchade istället.

Pratade om att gå till H&M men det finns ju ingen på Drottninggatan längre, förutom den vid Mäster Samuelsgatan. Vi bestämde att vi skulle gå till den vid Hötorget trots att den är så dålig (man hittar ju aldrig något där...). Tur att vi gick dit! Hittade ett par vita byxor som var på rea! 89 kr! Perfekt! Speciellt med tanke på att jag nog inte kommer använda dem så mycket mer än på bröllopet. Provade byxorna och skorna tillsammans med tunikan, blev ju jättebra! Känns så skönt! Nu har jag en hel outfit till bröllopet!

När vi skulle hemåt skulle Annika ta t-banan, själv tog jag "uppe-vägen" för att slippa alla människor... Det var rätt osmart... Spöregnade... När jag kom ner vid Klarabergsviadukten var jag jätteblöt... ;(

Imorrn ska jag hem till Tina och prova lite kläder. :) Skoj skoj!


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad roligt att du har hittat kläder!! Då ska vi båda va ursnygga på bröllopet!Fast jag kommer va snyggast,hi hi hi!När ska vi äta räklåda då?

2006-08-16 @ 20:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback