Natt

Sitter uppe och pratar med min vän Daniel... Varför heter typ 90% av alla karlar Daniel? Väldigt skumt tycker jag... Snygg är han iaf, som fan! Och rolig! Och trevlig! Men men...

Det blev en tur till mormor på eftermiddan idag. Mamma och Jorge skulle dit så jag följde med. Hann ju dock inte sola särskilt mycket eftersom ingen mer än jag ville sitta ute och fika och sen när man väl kom ut försvann solen rätt snabbt bakom tallarna... Jag sa åt både mormor och morfar att de borde såga ner dem...

Morfar och Jorge meckade med bilen, sen blev klockan så mycket att morfar tyckte vi skulle äta där. Han letade fram lite mat som vi grillade. Det var gott men jag blev rätt trött på allt tjat om alla getingar som flög runt vid bordet. Det viftades för fullt med en sån där grej som ser ut som ett tennisracket som bränner ihjäl getingarna med ström... Väldigt irriterande då en halvt bedövad geting hamnade i mitt knä...

Blev irriterad på vägen hem oxå när någon körde som en idiot... Totalt j-a onödigt... Lek med ditt eget liv, men lek fan inte med mitt!

Ja... väntar fortfarande på mina bilder från Pride... Mamma är världens söligaste... Tänkte iaf lägga upp några här när jag får dem, om det blev några bra. Håll utkik! :)


Måste ringa Tina imorrn. Vi skulle ju ta en tur på stan imorrn och leta bebisgrejer, eller hur det nu var...


Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback