Midnattslopp och öl

Uäck! Åt en hel pizza för en stund sen... Bakis... Typ...

Var rätt trött hela dagen igår eftersom jag inte kunde sova ut ordentligt. Men vid sjutiden åkte jag in till stan och mötte upp Tina och Sara. Vi gick till Kungsan för att kolla om det var några intressanta artister på The Voice 06. Tina ville se September men det visade sig att vi missat henne. Vi tog ett glas vin/öl där innan vi drog vidare. Fick lyssna på Darin, Petter och Eamon iaf...

Gick till Hjärtats Bar på söder och tog ytterligare ett glas. Lasse var inte där trots att han sjunger så "vi ses på Hjärtats Bar", skumt... ;)

Sen var det dags att heja fram Tinas pappa i Midnattsloppet. Det var ju inte det lättaste att urskilja honom i mängden då han hade gul tröja och svarta shorts vilket typ 95% av alla som sprang hade... Men Sara fick syn på han iaf! Vi gick och mötte upp honom och resten av Tinas familj en liten stund.

Efter det gick vi till Tivoli och drack mer öl. Niklas kom oxå dit. Klockan blev rätt mycket och jag är så dålig på det där med sista pendeltåget och nattbussar och allt så jag messade lite med John och frågade om han ville ses. 

Mötte upp honom vid Thorildsplan. Skönt att slippa sova själv. Samtidigt vill man inte bara va en i mängden. Det är inte sex jag vill ha, jag vill ha mer. Så jag lär ju lägga ner det här nu. En kul grej var iaf att John är kompis med Malin, Ica-Malin! ;) Världen e liten... 

Hmm... Man kanske ska ta och duscha... och ringa mamma och fråga om man får komma upp och tvätta en maskin tvätt, har ju inget rent... Vad ovanligt... Shit vad nice det hade varit med en egen tvättmaskin hemma... I wish... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback