Mår illa...

Gaaahhh! Trött... Som bara den... Någon ville att jag skulle va vaken en stund till, så det är jag... Snäll som jag är...

Idag har vi varit i stan. Tina och jag först. Sen åkte vi till Karolinska och mötte upp Sara, hennes bröst hade spruckit, så vi följde med henne till läkaren. Det var ingen fara, kunde tydligen bli så, men det var ju bra att hon kollade det för säkerhets skull.

Sen åkte vi tillbaka till stan alla tre och gick till Piccino och åt glass, mums! :)

Tina hittade värsta bra presenterna till lilla bebisen och hans föräldrar. Sen gick vi till Way i Brunogallerian och kollade lite, där hade de ju hur mycket pärlor och smyckesmaterial som helst, hade jag ingen aning om.

På vägen hem köpte jag ett halsband i Jakan, funderar dock på att byta det mot ett annat jag kollade på... Får se imorrn hur jag gör...


Usch... Mår fortfarande illa efter helgens alla utsvävningar... Åt alldeles för mycket... Ångest ångest...

Imorrn ska jag nog städa, behövs som vanligt... På onsdag ska jag följa med Ida när hon ska prova klänningen, ska bli kul!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback