Laleh

Usch, åka och jobba i fyra timmar... Känns lite segt... Men men... Tiden går ju fort. Nu är Becka tillbaka så mitt vikariat är över, underbart! Fast det går åt mer pengar när man är ledig... Lite surt...

Mamma ringde nu, hon är hos mormor. Jag hade fått norsk choklad (yey!) och 500 kr (yey igen!). Mormor hade sagt typ "här får de femhundra kronor var för de kommer ju aldrig å hälsar på...". Stackars mormor! Jag tänkte faktiskt följa med idag men eftersom jag ska jobba hade det blivit så knasigt. Har ju t o m shoppat lite åt henne. Köpte 12 tabletter, alltså såna man har på bordet under tallriken, på jobbet. Hoppas hon gillar dem.

Igår var Sara, Helen, Simon, Keane (hur fan stavar karln sitt namn?) och jag på Skansen och kollade (eller kollade och kollade, jag såg inte ett smack...) på Laleh. Hon är lite flummig... Verkar som att alla artister har en liten flumegenskap... Thåström på sitt lite sönderknarkade sätt och Laleh på sitt lite fnittriga blyga sätt... Jag tycker man bör rangordna publiken efter längd så att man kanske kan få se något av artisten nästa gång, tack! Stefan Sundström kunde gärna fått stanna hemma istället för att stå på scen med Laleh, har lite svårt för den karln... Men det var helt ok, fast Thåström var bättre. Längtar till den 12:e, då är det Lasse som gäller! Kollade på dvd:n igår, sååå bra!

Jaha, så Tina tycker jag ska flytta till Tyresö... Jaa, varför inte... Fast sen finns det de som vill att jag ska bo i Nacka... Jag får klona mig helt enkelt... Stackars värld... Fick papper om en nyproduktion i Bandhagen igår, finns en etta där på 34 kvm. Vet inte om jag vill bo i Bandhagen, men nyproduktion låter ju väldigt nice.

Min nya mobil har hjälpt mig inse hur j-a ful jag är... Trevligt... Verkligen... Har försökt fota mig själv några ggr... Tragiskt... Man vill bara gråta, usch och fy och bläää!

Imorrn ska vi på Stand up! Ska bli kul. Hoppas de är bra så man får skratta mycket.

Och på lördag är det Prideparad! Ska stå och vinka åt Sara och Tina och alla Ikea-männskor. ;) Skoj skoj!

Kommentarer
Postat av: Annika

Annars är det ju i Gubbängen det händer..! :) Helt underbart här. Kram!

2006-08-04 @ 08:20:02
Postat av: Sara

Hallå du skulle ju uppdatera sidan! Nu tycker jag att du e mycket långsamm har det inte hänt något sen Laleh eller? Ja sitter hos Tina nu och är pride sminkad så snart beger vi oss... Puss på di vi ses vid kungsan!

2006-08-05 @ 10:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback