Jobba imorrn...

Usch... Har ingen lust att jobba imorrn, e för lat...

Efter att jag tvättat lite hos mamma gick jag och hämtade ut mitt paket från h&m. Linnet satt bra. Koftan var en besvikelse, den såg inte ens ut som på bilden så den skickas tillbaka.

Ida messade och frågade vad jag skulle göra på kvällen. Niklas hade blivit kidnappad efter sitt tandläkarbesök... (Svensexa alltså...) Vi bestämde att vi skulle ta en fika i stan. Blev typ middag sen gick vi förbi lokalen där bröllopet ska vara så nu vet jag vart det är. Efter det tog vi varsin drink på en uteservering på kajen nedanför slottet. Kom fram till att vi borde ha käkat middagen där istället för det såg mycket godare ut där, nästa gång kanske. :)

Ska sova nu. Lång dag imorrn... Håller tummarna för uppehåll på kvällen, vill inte kolla på Lasse i regnet...

Väntar på samtal som kanske inte kommer... Får väl se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback