Jeans

Igår åkte jag hem till Tina. Träffade Olga på vägen dit, hon babblade på som bara den och jag förstod knappt hälften som vanligt...

Fick prova kläder hos Tina, bl a två par jeans. Lyckades nästan komma i det ena paret, det andra var en storlek mindre. Tina lagade supergod lasagne (jag hjälpte till) som vi åt till middag.Jag åkte hem strax före halv tio.

När jag kommit hem lyckades jag, med lite våld, få på mig de där jeansen ordentligt. Värsta bra ju. Får nog fixa något åt Tinas mamma som är så snäll och ger bort kläder.

Hmm... Ska jag verkligen ha pumpsen idag? Kommer ju få värsta skavsåren bergis... Men jag måste ju gå in dem! Får se hur jag gör... Ska hursomhelst införskaffa "partyfeet" och plåster idag...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback