Fredagstankar

Vad ska jag säga? Det gick väl över förväntan... Men vad vet jag?

Har kommit fram till att jag berättar alldeles för mycket för min mamma... Ibland kommer jag på mig själv med att tänka "varför berättar jag det här för henne?" samtidigt som jag babblar på om allt möjligt som kanske inte alltid är så bra att säga... Ja ja... Är väl iofs inte hela världen, bara det att mamma inte alltid tänker sig för utan ibland kan säga saker rätt ut bland t ex släktingar och så, saker som man kanske hade velat skulle stanna mellan oss... Men men... I love her anyway, anyhow... ;)

Trubbel idag... Som jag, moi, måste styra upp... Trött man blir... Varför finns det så många inkompetenta idioter i världen? 

Ska upp till mamma och tvätta sen, inga rena kläder ju... Jobbigt...

Imorrn ska man jobba, hua... Känns som att jag glömt allt... Inte bra. Men på kvällen är det Winnerbäck på Zinken!!! Wunderbaaart!!! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback