Bakåtvänd barnvagn

Idag har vi haft föreläsning, mycket intressant var den. Har bestämt nu att om jag blir gravid nån gång ska jag prata med min mage konstant och sen när bebisen kommit ut ska jag prata prata prata... ;) Dessutom måste jag ha en bakåtvänd barnvagn! Mycket viktigt! Iaf tills barnet blivit ett par år! ;)

Åkte till stan efter skolan. Linda och jag var på h&m, köpte den där koftan jag spanat in! När Linda åkt vidare gick jag till Akademibokhandeln för att köpa två av de böcker jag saknar, de var slut båda två... PANIK!!! Får väl åka till nån av de andra butikerna imorrn och kolla... Jobbigt... Var iaf inne på Bruka Design och köpte skålar till Tilda, lite dyra kanske men det är hon värd! ;) Shoppade ett par toppar på Gina oxå, men det låtsas vi inte om... Herregud... Jag är verkligen en shopaholic!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback