Uttråkad

Gick till Ikea idag. När jag kommit bort till stallet började det regna och blåsa jättemycket. Motvind var det oxå, och kallt... Men jag kunde ju inte gå hem igen när jag kommit så långt. Det var bara att bita ihop.

Var väldigt mycket folk på Ikea. Och alla ska ju självklart gå jättelångsamt mitt framför en eller ännu hellre stanna med sin stora vagn... Bläää! Men jag tog mig igenom och kom ut helskinad på andra sidan, dock något fattigare.

Vilken sida ska man egentligen gå på på parkvägarna? Får ju gå slalom mellan folk hela tiden för alla gör olika. Tycker höger känns normalast eftersom det är den sidan som gäller för bilar. Men jag kanske har fel?

Nu har jag betsat mitt skoställ, ska snart sätta ihop det. Blir nog bra, om jag kan lista ut hur man gör...

Mamma ringde förut. Mormor och morfar ska ha påskmiddag på lördag klockan tre. Tack så jättemycket! Själv jobbar man ju till fem. Bajs, säger jag...

Carro skulle åka till Mexico med sin man över påsklovet... Det vore ju nice...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback