Usch..

Usch vilken dag det var igår...

Hade inte sovit något alls på hela natten. Var jättetrött när klockan ringde men lyckades ändå ta mig upp. Stressade iväg till bussen.

När jag klivit av bussen kollade jag på klockan, 07.55... Jag började 09.00... Hade jag på något underligt sätt lyckas ställa om klockan? Ringde mamma och frågade. Klockan var 08.00... En timma för tidig...

Men men...

När jag kom in på förskolan höll barnen på att bli målade till påskkärringar, de var så söta. Sen hade vi sångsamling och en "riktig" påskkärring kom med små paket. Barnen hade hoppats på godis och besvikelsen var stor när det visade sig att paketen innehöll torkade äppelringar, russin och torkade aprikoser... Ingen höjdare... Detta var resultatet av en enkät som skickats ut till föräldrarna. Klart att barnen inte ska äta för mycket godis men det här blev ju bara helknasigt.

Efter samlingen gick vi ut. Jag fick gunga draktjejerna i snurrgungan. Vi lekte krock. Jag skulle se till så att gungan gungade så mycket att den krockade med stolparna. Blev ju helt svettig till slut. tjejerna va så roliga för de sa att de minsann oxå fick motion för att gungan rörde sig... Haha!

Sen var det påsklunch. Shit vilken ljudnivå... Men det var trevligt.

Fick gå nån timma tidigare. Åkte direkt till jobbet. Hade jag åkt hem innan hade jag inte orkat åka iväg igen sen.

Gick rätt bra att jobba trots tröttheten. Det värsta är att jag kan bli så grinig när jag är trött. Blev riktigt arg på Lisa som började plocka korgar istället för att byta av mig eller Ellen trots att vår rast var typ en halvtimma försenad... Tessan sa att hon oxå brukar bli galen på henne...

Nä, idag är det heldag... Ska åka snart. Idag har jag iaf koll på tiden. :) Tror det är 100% ob efter tolv idag, om jag nu inte har fel... Vi kan ju låtsas som att det är så iaf så går det lite lättare. Lär bli mycket folk idag. Någon hade pratat om att vi skulle gå över miljonen... Får väl se...

Tjadå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback